PERSONALO PROJEKTŲ VADOVO ASISTENTAS

PERSONALO PROJEKTŲ VADOVO ASISTENTAS

Darbo pobūdis:

  • Naujų klientų paieška;
  • Pagalba organizuojant darbuotojų atrankas;
  • Personalo dokumentų administravimas;
  • Socialinių tinklų bei interneto svetainės administravimas;
  • Kiti administracinio pobūdžio darbai.

 

Reikalavimai darbuotojui

  • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Canva);
  • Gebėjimas lanksčiai reaguoti į nestandartines ir greitai besikeičiančias situacijas;
  • Imlumas, atidumas detalėms, pozityvumas, noras ir gebėjimas dirbti komandoje;
  • Anglų ir/ar Rusų kalbos žinios – didelis privalumas.

 

Įmonė siūlo

  • Dinamišką, pilną iššūkių, atsakingą ir įdomų darbą;
  • Asmeninį bei profesinį augimą;
  • Galimybė dirbti 0,5 – 1 etato;
  • Lankstų darbo grafiką ir galimybę dalinai dirbti nuotoliniu būdu;
  • Atlyginimą 500- 900 Eur į rankas, priklausantį nuo etato ir turimos patirties;
  • Priedus už pasiektus rezultatus (po bandomojo laikotarpio).

CV  su nuoroda “ Personalo projektų vadovo asistentas” siųskite el.paštu:  projektai@expertus.lt

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik tinkamus kandidatus.

Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/

 

 

UAB Expertus LT– įmonė teikianti kokybiškus sprendimus žmogiškųjų išteklių srityje, tai – personalo atranka, personalo nuoma bei konsultacijos.  Paslaugas teikiame visoje Lietuvoje.

Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atitinkamus kandidatus.