PERSONALO PROJEKTŲ VADOVO ASISTENTAS
Darbo pobūdis:
- Naujų klientų paieška;
- Pagalba organizuojant darbuotojų atrankas;
- Personalo dokumentų administravimas;
- Socialinių tinklų bei interneto svetainės administravimas;
- Kiti administracinio pobūdžio darbai.
Reikalavimai darbuotojui
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Canva);
- Gebėjimas lanksčiai reaguoti į nestandartines ir greitai besikeičiančias situacijas;
- Imlumas, atidumas detalėms, pozityvumas, noras ir gebėjimas dirbti komandoje;
- Anglų ir/ar Rusų kalbos žinios – didelis privalumas.
Įmonė siūlo
- Dinamišką, pilną iššūkių, atsakingą ir įdomų darbą;
- Asmeninį bei profesinį augimą;
- Galimybė dirbti 0,5 – 1 etato;
- Lankstų darbo grafiką ir galimybę dalinai dirbti nuotoliniu būdu;
- Atlyginimą 500- 900 Eur į rankas, priklausantį nuo etato ir turimos patirties;
- Priedus už pasiektus rezultatus (po bandomojo laikotarpio).
CV su nuoroda “ Personalo projektų vadovo asistentas” siųskite el.paštu: projektai@expertus.lt
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik tinkamus kandidatus.
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/

UAB Expertus LT– įmonė teikianti kokybiškus sprendimus žmogiškųjų išteklių srityje, tai – personalo atranka, personalo nuoma bei konsultacijos. Paslaugas teikiame visoje Lietuvoje.
Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atitinkamus kandidatus.
Informuosime tik atitinkamus kandidatus.