KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS

Darbo pobūdis

  • Bendravimas su klientais elektroninėje erdvėje (užsakymų registravimas, vykdymas, dokumentavimas);
  • Logistikos organizavimas ir koordinavimas;
  • Kiti organizaciniai darbai ( duomenų bazės pildymas, bendravimas su partneriais, dokumentų buhalterijai ruošimas).

Reikalavimai darbuotojui

  • Geri darbo kompiuteriu (MS Office) įgūdžiai bei imlumas naujoms programoms;
  • Anglų k. žinios (raštu ir žodžiu B2 lygiu);
  • Logistikos procesų išmanymas (privalumas);
  • Rusų k. žinios – privalumas;
  • Darbo patirtis klientų aptarnavime – privalumas;
  • Labai geri laiko planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
  • Gebėjimas greitai reaguoti į situacijas, atidumas, lankstumas, kruopštumas, savarankiškumas.

Įmonė siūlo

  • Profesinį tobulėjimą, mokymus;
  • Visas reikalingas darbui priemones;
  • Galimybę dalinai dirbti nuotoliniu būdu.
  • Darbo užmokestį 1100-1400 Eur į rankas (priklauso nuo patirties)

CV su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas“ siųskite el.paštu: projektai@expertus.lt

 

Konfidencialumas garantuojamas. Informuosime tik tinkamus kandidatus. Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/

UAB Expertus LT klientas – įmonė, užsiimanti saulės elektrinių komponentų prekyba.

Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atitinkamus kandidatus.