Klientų aptarnavimo specialistas – administratorius

Klientų aptarnavimo specialistas – administratorius

Darbo pobūdis

  • Bendravimas su klientais, telefonu, el. paštu, gyvai
  • Pardavimai ir informacijos teikimas vartotojams (apmokymai) apie deguonies aparatų tinkamą naudojimą ir techninius parametrus
  • Duomenų suvedimas į apskaitos sistemą
  • Reikalingų dokumentų ruošimas
  • Produktų užsakymai bei bendravimas su tiekėjais

Reikalavimai darbuotojui

  • Aukštasis išlavinimas (BŪTINA)
  • Anglų kalba (B2), rusų kalba (privalumas)
  • Puikios MS Office žinios
  • Imlumas techninei medicininei informacijai
  • Savarankiškumas, kantrumas, organizuotumas
  • Komunikabilumas bei puikūs reprezentavimo įgūdžiai
  • Galiojantis vairuotojo pažymėjimas (BŪTINA).

Įmonė siūlo

  • Savarankišką darbą Panevėžio filiale
  • Tiesioginius gamintojo mokymus ir supratingus vadovus
  • Atlyginimą 1100 – 1200 Eur neto ir priedus nuo pasiektų rezultatų
  • Galimybę dirbti sutrumpinta darbo diena ( 9 – 17 val.)
  • Automobilis darbui ir asmeniniam naudojimui
  • Visas darbui reikalingas priemones.

CV su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas“ siųskite el.paštu: projektai@expertus.lt

 

Konfidencialumas garantuojamas. Informuosime tik tinkamus kandidatus. Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/

UAB Expertus LT klientas – įmonė, atstovaujanti patikimus gamintojus ir tiekianti ligoninėms bei pacientams kokybišką medicininę įrangą

Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atitinkamus kandidatus.