Klientų aptarnavimo vadovas (Techninė įranga)

Klientų aptarnavimo vadovas (Techninė įranga)

Darbo pobūdis

  • Remonto darbų planavimas ir organizavimas;
  • Serviso darbuotojų komandos darbų koordinavimas;
  • Bendravimas esamais ir naujais klientais;
  • Sutarčių ir kitos technikos dokumentacijos rengimas ir tvarkymas;
  • Informacinių sistemų, skirtų darbų valdymui administravimas.

Reikalavimai

  • Išsilavinimas technikos srityje;
  • Gebėjimas suprasti brėžinius ir techninę dokumentaciją;
  • Gera anglų kalba (ne mažesnis nei B2 lygis raštu/žodžiu);
  • Puikūs komunikaciniai sugebėjimai;
  • Gebėjimas greitai spręsti netikėtai iškilusius klausimus/problemas;
  • Vairuotojo pažymėjimas B kat.

Privalumai

  • Rusų kalbos mokėjimas;
  • Darbo patirtis techniniame servise.

Įmonė siūlo

  • Asmeninį augimą ir profesinį tobulėjimą;
  • Fiksuotą atlygį ir priedus priklausančius nuo darbo rezultatų (nuo 1000 – 1200 eur neto);
  • Visus reikiamus mokymus.

CV su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadovas“ siųskite el.paštu: personalas@expertus.lt

Konfidencialumas garantuojamas. Informuosime tik tinkamus kandidatus.

.
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/

UAB Expertus LT klientas – įmonė teikianti krovimo technikos ir kitas techninio aptarnavimo priežiūros paslaugas.

Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atitinkamus kandidatus.