KLIENTŲ APTARNAVIMO ADMINISTRATORIUS (-Ė) PREKYBOS CENTRE VILNIUJE

KLIENTŲ APTARNAVIMO ADMINISTRATORIUS (-Ė) PREKYBOS CENTRE VILNIUJE

Darbo pobūdis:

  • Darbas klientų aptarnavimo skyriuje;
  • Darbas kasos aparatu ir „Perlo“ terminalu;
  • Loterijos bilietų ir bilietų į renginius pardavimai;
  • Sąskaitų faktūrų išrašymas;
  • Darbas su spauda;
  • Švaros ir tvarkos užtikrinimas.

Reikalavimai:

  • Geri klientų aptarnavimo įgūdžiai ir mandagumas;
  • Atidumas, atsakingumas, sąžiningumas ir darbštumas;
  • Esate pilnametis (ne jaunesni nei 18 metų)
  • Darbo patirtis prekybos centre (privalumas).

Įmonė siūlo:

  • Įmonės pietus kasdien, sveikus užkandžius bei kavos pertraukėles;
  • Priedus už pasiektus rezultatus dalyvaujant projektuose ir puoselėjant įmonės kultūrą;
  • Privilegijas ir dovanas darbuotojams įvairių švenčių proga, parama nutikus nelaimėms;
  • Aiškius kriterijus kaip uždirbti daugiau;
  • Draugišką kolektyvą ir palaikančius vadovus;
  • Darbą pilnu etatu;
  • Slenkantį darbo grafiką;
  • Mėnesinį darbo užmokestį nuo 677 eur bruto.

CV su nuoroda „Klientų aptarnavimo administratorius (-ė)“ siųskite el.paštu:expertus@expertus.lt

 

Konfidencialumą garantuojame.

 

Informuosime tik tinkamus kandidatus.

 

Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/

Mūsų klientas –  viena pirmaujančių mažmeninės prekybos įmonių Lietuvoje.

Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atitinkamus kandidatus.